voorstellen brian

Home Forums Stel jezelf voor voorstellen brian

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  brian.f 5 maanden, 2 weken geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

brian.f
    Bijdrager

hallo allemaal, ik ben brian (21). ik kom uit zuid limburg (simpelveld) en ben net zoals veel andere mensen hier besmet geworden met het militair virus.(met name tanks)

ik ben zelf al een langere tijd modelbouwer en bouw samen met mijn opa schaal 1:8 modeltreinen waarop je zelf en kinderen kunnen meerijden. nu heb ik sinds ik, begonnen ben met spellen zoals world of tanks en warthunder, het idee gekregen om een keer zelf een tank rc te maken. dit leek me leuker als treinen want ik kan gaan en rijden waar ik wil en rij niet 10 keer het zelfde rondje.

dus hier ben ik een ca, een half jaartje later. ik heb tekeningen gemaakt voor de tank die ik wil maken ( een renault ft ww1 tank) en al begonnen met het maken van verschillende onderdelen. de tank word schaal 1:8, dit doe ik omdat ik alle tanks die ik later wil maken dezelfde schaal wil hebben en omdat het lekker groot is. de tank maak ik helemaal vanaf scrap en het grootste deel van het werk doe ik met de hand. tot voor kort kon ik alleen hobbyen bij mijn opa thuis maar sinds deze week kan ik ook zelf thuis in de garage werken omdat we deze hebben verbouwd. dus nu zal er ook schot in de zaak komen.

er zijn een paar leden van de club die me misschien al zullen kennen van met ze te praten. (@international army show) zelf zou ik het ook heel leuk vinden om bij de club te komen en hier meer kennis op te doen over van alles related aan de hobby. ik heb ook al een mailtje gestuurd dat ik lid wil worden en ik zal waarschijnlijk naar de modelbouwbeurs in goes komen.

ik zie er naar uit om lid van de club te worden en om jullie en jullie voertuigen te zien.

ps: ik heb dit al een keer geupload maar het is nergens terug te vinden ook niet in mijn profiel

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.