Rolling RC liefhebber

Home Forums Stel jezelf voor Rolling RC liefhebber

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  Jan de Boeff 4 maanden, 4 weken geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

Jan de Boeff
    Bijdrager

Hi,

ik ben Jan de Boeff 53 uit Rotterdam
    ik vind bijna alles wat rijd en RC is eigenlijk wel leuk of heb ik gedaan of doe ik nog steeds
    bezoek ook regelmatig o.a de beurs in Goes en heb dan veel bewondering voor bv de Trucks en de Tanks
    wat heb ik o.a gedaan?
    op jongvolwassene leeftijd (23-24 jaar) heb ik off-road RC gereden in clubverband bij de toenmalige club RCTD in Dordrecht, ik reed daar een 4-wd buggy.
    jaen later heb ik toen via MP een RC truck aangekocht, een Tamiya King Hauler met flatbed trailer, hier heb ik niet zo lang mee gereden om hem in te ruilen voor een 4wd Shortcourse off-raod truck waarmee ik een tijdje heb gereden bij MVB in Berschehoek
    later heb ik toen ook een On-road Tamiya TT-01 aangekocht, hiermee heb ik o.a. meegedaan aan de Tamiyacup, wedstrijden op diversen banen in Nederland en ben ik lid geworden bij MBC de Sluis in Gouda (waar ik inmiddels ook bestuurslid ben) een On-road race club voor auto’s elektro en Nitro in de schalen 1:10 en 1:8.
    maar binnenkort ga ik mij ook met een RC Tank bezig houden, ik heb via MP een Heng Long 1:16 Tiger 1 gekocht welke ik over twee weken kan gaan ophalen
    deze heeft 2,4 ghz besturing en metal tracks en sprocket en idler wheels
    weet verder nog niet precies wat het is en wat het gaat worden……
    time will tell

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.