Ivar Prins

Home Forums Stel jezelf voor Ivar Prins

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door admin admin 6 maanden, 3 weken geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

prins
    Bijdrager

Hierbij stel ik mij even voor

Mijn naam is Ivar Prins 40 jaar oud en woonachtig in Rotterdam.

De RC hobby ben ik al velen jaren mee bezig en dat heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld in de Rc Truck hobby schaal 1/14 en 1/16 , meeste wat ik heb is van tamiya fabricaat of zelf bouw met diverse rc onderdelen en Bruder toy onderdelen.

Met de trucks ga ik geregeld als het kan naar rijdagen op rc truck rijbanen , meest in de omgeving Rotterdam , ik rij bijv bij de rc indoortruckers in Berkel en Rodenrijs of bij Rc truckers Haaglanden te zoetermeer.

Naast de trucks ben ik door een kameraad aangestoken met het rc tank en army virus , begonnen voor test met een torro tiger tank en daarna uitgegroeid tot een flink aantal tanks van de merken heng long / torro/tamiya.

De tanks die ik heb staan zijn ww2 en moderne tanks.
    Meeste tanks zijn duits en een paar usa.
    De twee moderne tanks die ik heb zijn 1x abrams van heng long voorzien van een clark tk22 module en 1x tamiya leopard 2a6 ,sommige van de tanks zijn voorzien van IR battle unit wat leuk is om onderling een battle te kunnen doen .

Voordeel van beide hobby’s dat het mooi te combineren is en dat de army tanks/voertuigen het kwa techniek en history een mooie bezigheid is om ze te verbouwen of te verbeteren. Voordeel met de trucks de tanks kunnen kwa lading mooi bij de trucks gebruikt worden.

Naast de rc hobby kwa sleutelen hebben we een paar facebook pagina’s alwaar ik de bouw en verbouw van de rc hobby aan de wereld laat zien , tevens deel ik daar zoveel mogenlijk links en info.

Sinds de gast rijdag in overloon besloten lid te worden van de groep en hierdoor zullen we wanneer het kwa tijd toelaat bij events aanwezig zijn .

Voor foto’s duik facebook op en je komt mijn foto’s van zelf tegen , zoek term tamiya trucks en als je een tamiya scania truck in de kleuren van zwagerman transport tegenkomt grote kans dat die van mij is.

Grt Ivar

admin
    admin
    Sleutelbeheerder

nogmaals welkom binnen onze club.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.