Gezocht Leopard 2 Tank

Home Forums Stel jezelf voor Gezocht Leopard 2 Tank

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door  Rolf van Hest 3 maanden, 3 weken geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Rolf van Hest
    Bijdrager

Hallo,

Ik ben al heel gefascineerd door het groen en heb zelf enkele 1:1 voertuigen. Tijdens het weekend in Best heb ik jullie vereniging al een paar keer in actie gezien en nu ben ik zelf rond aan het neuzen naar een tank. Op dit moment vind ik de Leopard 2 1:16 machtig mooi. Maar daar komen de vragen richting de kenners.

Is er een bepaald merk beter of slechter dan de ander, waar zitten de grote verschillen. Nieuw of gebruikt? En waar zou ik het beste terecht kunnen.

In mijn zoekactie zie ik ze van Tamiya voor een € 1049,- nieuw en zonder of met onbekend merk amper € 300,- ( beide 1:16) . Stukje advies hierin is welkom.

Ik zoek een kwalitatief goede tank. Mag gebruikt zijn en betaalbaar.
    Bedankt,

Rolf van Hest

niels
    Bijdrager

Hallo rolf

Het mooiste is natuurlijk iets koopt wat je zelf graag wilt. Helaas betekent dat ook dat je voor iets goeds je portomonnee goed moet open trekken.
    Zelf heb ik een tamiya leopard 2a6.
    Ben hier zelf erg tevreden over.
    Ik heb hem omgebouwd naar nl versie.

Maar het is natuurlijk net wat je zelf wilt uitgeven.
    Als je iets goedkoops koopt weet je ook dat de kwaliteit ook niet altijd goed is.

Misschien is het een optie om op marktplaats een leo te zoeken. Deze gaan meestal voor de helft van de prijs weg.

Succes met je aankoop.
    En we zien graag je aankoop op ons ander forum terug.

http://Www.Rcagh.com

Groeten niels

Rolf van Hest
    Bijdrager

Bedankt voor je reactie Niels. Zag er 1 op marktplaats maar de twijfel sloeg toe. Helaas.

Mocht het iets worden meld ik me weer.
    Grtn Rolf

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.