Even voorstellen

Home Forums Stel jezelf voor Even voorstellen

Dit onderwerp bevat 0 reacties, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door  arkonide 8 maanden, 1 week geleden.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur

arkonide
    Bijdrager

Hallo allemaal,
    Mijn naam is Karel en kom uit Hengelo (O) Ik heb als nickname Arkonide. Ik ben Vutter met een deeltijdbaantje erbij. Puur uit privacy overweging gebruik ik geen volledige naam op welke openbare site dan ook.
    Maar goed dit ter inleiding:
    Ik ben sinds 8 jaar weer begonnen met modelbouw, in het bijzonder varende scheepsmodelbouw.Ik ben lid van de MBVDN in Hengelo. Onze locatie is aan de Tuindorpvijver te Hengelo.Sinds kort hebben we een andere locatie gekregen waar veel minder water maar veel meer terrein aanwezig is.Dus heb ik eens rond gekeken wat de mogelijkheden zijn. Mijn oog viel op de BV S10 Viking van de
    K- landmacht afdeling mariniers.
    Ik heb een beetje rond geneusd op het internet en heb een metalen onderstel van een StugIII oftewel PanzerIII (Torro) gekocht.Dit model heeft de 6 loopwielen die ik zocht en de schaal 1:16 trok mij ook wel aan.Maar goed ik heb weinig ervaring met rijdende modellen dus heb me daarom aangemeld bij dit forum.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.