Even voorstellen: Ray van der Heij

Home Forums Stel jezelf voor Even voorstellen: Ray van der Heij

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 4 stemmen, en is het laatst gewijzigd door admin admin 5 dagen, 3 uur geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

tijgert
    Bijdrager

Hallo iedereen, ik ben nieuw op dit forum maar al een levenslange Panzer-liefhebber.

44 jaar, 3 kinderen, woonachtig in Amstelveen en actief in de vliegerij voor de centen. Zeer geïnteresseerd in al het WW2 Duitse materiaal. Schepen, U-boots, Panzers en de handwapens in airsoft versie.

Ik werd op dit forum gewezen doordat ik op Marktplaats mijn metalen Taigen Tiger I wilde verkopen na minder dan een week. Ik wilde er een terug kopen MET barrel recoil waar ik pas achter kwam dat die bestond nadat ik deze binnen kreeg. Ik kreeg van iemand een vrij onzinnig bod, maarja, wie niet waagt… die persoon bleek ook een echte liefhebber te zijn, alhier, met een groot ‘arsenaal’.
    Mijn tankhobby komt nu net van de grond maar gaat me veel tijd (en geld) kosten en plezier opleveren, dat voel ik. Had ik maar eerder geweten dat er zulke mooie, grote en nauwkeurige RC modellen bestonden.

Wat ik uiteindelijk wil bereiken is zelf een Tiger I van metaal in elkaar schroeven (dat lukt wel) en daarna minimaal net zo mooi kunnen schilderen zoals de Taigen tanks uit de fabriek.
    Die persoon die mij hierheen lokte kan dat blijkbaar al erg goed, met roest en al. Respect… much to learn.

Bijlagen:
    You must be logged in to view attached files.
    admin
    admin
    Sleutelbeheerder

Beste Ray, welkom op ons forum.
    Als je vragen hebt omtrent de RC Tank hobby, stel ze hier of via de Facebook pagina.
    Wij staan met de club vrijdag 1, zaterdag 2 en zondag 3 september op de Army Show ( kijk op de site > agenda ).
    Misschien leuk om eens kennis te maken, je kan je tank meenemen en samen met ons rijden.

groeten
    Fred van Soolen
    Voorzitter RCAGH

Rene Artois
    Rene Artois
    Bijdrager

Hallo Ray ik zie dat je ook uit Amstelveen komt ik ook das toevallig!
    Ben zelf al jaren besmet met het tankvirus en is aardig uit de hand gelopen.
    Ze staan hier op planken gewoon in de woonkamer alle 1:16 tanks.
    Mochten maar dat zal wel niet vragen zijn stel ze gerust of hier komen kijken?
    Welkom bij de club!
    Groet Rene uit Amstelveen!

Tankopvangcentrum:Waar laat ik het spul?

Marco Peter
    Bijdrager

De weg hiernaartoe gevonden dus! 🙂

admin
    admin
    Sleutelbeheerder

Hallo Ray, hoe gaat het met de tank besmetting, of te wel “het groene virus” .
    Zijn er al plannen om eens langs te komen?
    Neem dan je tank mee, kunnen we samen rijden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.